Meest gestelde vragen

FAQ

Hoelang duurt de verzending?

De verzending kan tussen 2-8 werkdagen duren. Wij streven ernaar om je product zo snel mogelijk bij je af te leveren. Voor meer informatie over de verzending klik hier

Hoe kan ik mijn order traceren?

Zodra je pakket is verzonden, krijg je per mail een track en tracenummer, zodat je je bestelling kunt volgen en de status kunt inzien.

Mijn pakket is retour gestuurd, wat moet ik doen?

Mocht je via je track en tracenummer zien dat je pakket retour is gestuurd, neem dan contact met ons op. Wij zullen dit zo snel mogelijk voor je uitzoeken en met een oplossing komen. Je kunt een e-mail sturen naar: info@walk-instyle.nl

Hoe kan ik mijn order annuleren?

Zodra je order is geplaatst kun je deze helaas niet meer annuleren. Excuses daarvoor.

Wat moet ik doen als er iets mis is met de bestelling die ik ontvangen heb?

Zodra je je pakket hebt ontvangen en er blijkt iets mis te zijn met de bestelling, twijfel dan niet en neem direct contact met ons op. Bij vermiste of beschadigde artikelen dien je binnen 24 uur contact met ons op te nemen. Wij lossen dit graag samen met je op.

Hoe weet ik welke maat ik moet bestellen?

Bij elk product te vinden bij de omschrijving is er een voettabel beschikbaar, zodat je zeker weet welke maat bij je past.

Ontvang ik een orderbevestiging?

Zodra je je bestelling hebt geplaatst ontvang je direct een orderbevestiging per mail.

Foutief adres ingevoerd tijdens het plaatsen van de order. Kan ik dit nog wijzigen?

Wat vervelend om te horen! Het is helaas niet mogelijk om het adres nog te wijzigen na het plaatsen van je order. Neem voor de zekerheid contact met ons op, zodat we kunnen kijken wat we voor je kunnen betekenen.

Wat zijn de betaalopties?

Je kunt betalen met IDEAL, Klarna, Mastercard, Visa, Maestro, Google Pay, Apple Pay, Amex en Bancontact.

Wat is het retourbeleid?

Je kunt het beste voor meer informatie over ons retourbeleid naar de juiste pagina gaan door hier te klikken

Wat zijn de retourkosten?

De retourkosten zijn voor eigen rekening en is afhankelijk van de koerier en het land waar je je bevindt.

Hoe kan ik contact opnemen als mijn vraag er niet tussen staat?

Mocht je vraag er niet tussen staan dan kun je ons contacteren via ons contactformulier door hier te klikken

Wij helpen je graag verder!

Hoelang duurt het voordat ik een reactie krijg ?

Wij streven ernaar om elke vraag binnen 24 uur te beantwoorden.